czwartek, 27 października 2011

Krótka przerwa w szukaniu zespołu weselnego.

Ostatnio miałam bardzo mało czasu żeby zająć się poszukiwaniami zespołu weselnego. Człowiek ciągle gdzieś lata coś musi załatwiać. Jednak dziś spotkałam moją dobrą koleżankę z którą dawno się nie widziałam. Opowiedziała mi o swoich poszukiwaniach kiedy to wybierała najlepszy zespół weselny.  Zaczęła od czytania różnych stron weselnych, wchodziła na fora aby poradzić się nowych pań młodych. Jednak każdy człowiek ma inny gust muzyczny każdy inaczej wyobraża sobie swój ślub i wesele. Więc znalezienie dobrego zespołu muzycznego grającego na weselu nie było proste. Poleciła mi orkiestrę weselną która grała na jej weselu. Znalazła ją na stronie - katalog zespołów weselnych i była bardzo zadowolona.
No cóż chyba czas zacząć internetowe poszukiwania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz