niedziela, 9 października 2011

zespół weselny - wielki problem

Dziś byłam na spotkaniu z jednym zespołem, na początku spotkanie zapowiadało się bardzo dobrze, panowie byli bardzo mili, stwierdzili również że zagrają wszystko co tylko przyjdzie mi do głowy. Powiedziałam że sama jeszcze nie wiem co bym chciała żeby zagrali na weselu mojej siostry więc może oni mają jakieś propozycję może swoją płytę nagrany choć jeden występ, utwór. Jednak panowie któzy uważali się za najlepszy zespół weselny nie potrafili nawet zaśpiewać "gorzko, gorzko" wyglądali za to na takich którzy na pewno dobrze by się bawili zaopiekowali alkocholem ;) I co tu zrobić, jak wybrać dobry zespół na wesele? a co z wodzirejem? czy on też jest obowiązkowy czy go się zamawia oddzielnie czy to już zespół muzyczny zajmie się zabawianiem gości podczas wesela?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz